2012-12-23

Happy Christmas !!





Merry Christmas !
I hope everyone has a joyful and peaceful Christmas.

今年も、楽しいクリスマスになりますように☆




この週末、山梨の温泉に行って来ました。
山の上の空気は綺麗で冷たく、景色はこんなに綺麗でした!富士山や「天使の梯子」も見れました。

I went to Yamanashi Pref. for Onsen (Hot spring) this weekend.
I enjoyed clean cold air in the mountain. I could see Mt. Fuji and Angel's ladder !!


富士山
Mt.Fuji



天使の梯子
Angel's ladder






陶芸ギャラリーで、おいしい珈琲を一杯いただきました。とってもユニークで味のあるカップで。
以前から陶芸にすごく興味があってやってみたいのですがなかなか機会が無く・・・。これから、是非挑戦してみたいことの一つです。

I visited a ceramic art gallery and had a cup of coffee with a very unique and beautiful cup and saucer. I have longed to challenge ceramics, but I still have not had a chance to do it so far. This is one of the things that I really want to challenge in my future.






0 件のコメント:

コメントを投稿