2014-04-08

個展『行雲流水』終了

 

 
 

<English Below>

改めまして、art Truthにて開催しておりました個展『行雲流水』が昨日無事終了しました。足を運んでくださった皆様、誠にありがとうございました!!お世話になったart Truthでは久しぶりの個展でドキドキしましたがart Truthのお客様や友人と会うことができ、また作品についてお話することができ、楽しく過ごすことが出来ました。

今回展示させていただきた作品はこれからも引き続きシリーズとして描きつづけていこうと思っています。うつわや雲、花やドーナツ・・・どれもシンプルでその時その時の私も心を映してくれるようなものたちです。これからも描いていき、また変化した作品を皆様にご覧いただける機会を持てればと思っております。

これからもどうぞよろしくお願いします!
そして今回の個展でお世話になったart Truth西海さん、キャンドル作家nicoriさん、ありがとうございました!


Thank you very much for coming to my solo show "Ko Un Ryu Sui" held at art Truth, Yokohama. It was the first in a couple of years that I had a show in the venue. I spent a great time with the guests to chat and talk about my works.

I'll keep painting the series of works shown at the show. They are very simple motifs that reflect my feelings always. I would love to show new works when they are done. So please come to my show again, I will do my best!

I'd love to say a big thanks to the owner of the gallery, Nishiumi san and candle artist, nicori san who helpd me a lot this time.

0 件のコメント:

コメントを投稿